Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Joråsatte

Av Erika - 15 september 2012 14:10

Nu har jag tröttnat, å skaffat en ny blogg...

Jag har ju inte ens kunnat skriva vad jag vill eftersom de är alldeles för många som ska lägga sej i vad jag skriver och vad jag tycker...bla Jannes jävla ex! Jag blir tokig!!
Sen har vi mamma som har en förmåga att lägga sej i allt...

å nää, jag säger inte att allt är perfekt här hemma, snarare tvärtom!!
De är åt helvete med typ allt!! Jag vet inte vad jag ska göra snart...jag pratar sönder Camilla å Wenche snart tror jag..stackarna!!

Men imorse då, ja men då ska jag börja ta Love redan vid 5, när jag iallafall ska upp med han på morgonen...kan inte jag få sova tils han ska upp ordentligt då??
Å varför måste Janne sitta uppe typ 2 timmar längre än mej då??

Kan vi inte äta frukost tillsammans? Göra saker tillsammans existerar inte härhemma känns de som...vi lever liksom våra liv separata från varandra...

Å de har väl funkat förut, men hur fan ska vi kunna leva ihop när barnen blir äldre??

Funkar de inte nu så kommer de inte funka sen heller...

Jag måste ta tag i mitt liv å ringa familjerådgivningen på måndag...så kanske de blir ordning nångång, oavsett hur de går....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 20 oktober 2012 22:33

Helt seriöst!! Jag har en annan blogg, en mer offentlig, där jag skriver de mesta..å jag har vid flera tillfällen skrivit just, de mesta.. Vad som händer, hur jag känner osv... Å av någon konstig anledning så ska alltid, ALLTID!! Jannes ex, Oscars m...

Av Erika - 6 oktober 2012 20:26

Varför måste folk skriva en sak å sen inte skriva vad de är när man frågar?! Varför allt detta hemlighetsmakeri?! Säg rätt ut vad de är istället, de blir astöntigt om man ska hålla på å baka in saker för att att försöka tro att man är jävligt intre...

Av Erika - 19 september 2012 17:49

Ja, herregud va patetisk Oscars mamma är!! Kom hit å skulle hämta Oscar för fotbollsträning, som jag hade kunnat köra han till, tror ni på riktigt att hon överhuvudtaget pratar med mej?!!? Inte ett ord!! Jävla patrask!!!...

Av Erika - 18 september 2012 16:22

Tänk att de är samma historia varje gång! Vi har Jannes son varannan vecka och de känns inte som att de är annat än tjafs... De jag då funderar på är om han får precis vad han vill hemma hos sin mamma och därför blir de tvärnit i huvet på han när ha...

Av Erika - 16 september 2012 12:03

Varför finns de så många? Å varför måste min sambo fastna för alla??! När man har barn som har börjat äta normal mat (dvs inte burkmat eller mixat) så gäller de att ha framförhållning...man kan inte komma på typ 10 min innan ungen börjar vråla att m...

Presentation

Love is Life!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards